niedziela, 26 czerwca 2016

NOWOŚCI OD MAYBELLINE.

                                   Nowości od Maybelline.

             Cześć wszystkim po dłuuuugim czasie! :) Z powodu oddania laptopa na gwarancję nie miałam jak przez prawie 2 miesiące dodać nowego posta. Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które niedawno pojawiły się w naszych drogeriach stacjonarnych m.in. Rossmann, Hebe. Długi czas firma Maybelline nie wprowadzała nic nowego do Polskich drogerii a więc zapraszam na recenzje dwóch produktów. :)


Maybelline The Nudes
   
   Paletka cieni słynnych na całym "youtubie" amerykańskim. Bardzo zachwalana. Znajdziemy w niej 12 neutralnych dość cieni, 3 matowe, 3 satynowe i 6 perłowych. 

Cienie testowałam pod kątem blendowania się z innymi cieniami jak i trwałości. Nie mogę zarzucić złego rozcierania się cieni. Cienie nakładałam na przypudrowany korektor i trzymały się mniej więcej cały dzień. 

Pigmentacja cieni perłowych jest oszałamiająca zaś matowe cienie śmiem twierdzić mogłyby być bardziej napigmentowane. 


Cena : około 55 zł w drogeriach Rossmann i Hebe.







Maybelline Push Up Drama

Zachęcona opiniami youtuberki Kaushal Beauty postanowiłam ją kupić. Maskara pogrubiająca rzęsy, mająca na celu stworzyć efekt sztucznych rzęs. Niestety... bez użycia mojej niezawodnej mascary Lash Sensational ta maskara tworzy JEDNĄ WIELKĄ RZĘSE na moim oku. DOSŁOWNIE.
 Nie jestem posiadaczką mega krótkich, rzadkich rzęs ale nigdy nie spotkałam się z takim tuszem, który tak bardzo skleja je. Dałam jej szansę drugi raz po jakiś 2 tygodniach i dalej to samo. Według mnie nie jest w ogóle godna uwagi.

Cena ok. 35 zł w drogeriach Rossmann i Hebe

Próbowałyście tych produktów? Może macie sposób na ten tusz? Dajcie znać ! :)
Nicole_XoXo

4 komentarze:

  1. Paletka świetna, całkowicie w moim typie. Uwielbiam te kolory, a o tuszu dużo pozytywnego czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patelka mega w moim guście :D Tusz kiedyś przykuł moją uwagę, ale raczej nie będę kupować ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna poluje na te cienie, jednak nie wiem czy je kiedyś kupię, bo chyba wolę dołożyć trocję i kupić lepsze :D

    OdpowiedzUsuń