wtorek, 8 marca 2016

AA Make Up Filler

                                                         AA Make Up Filler
   
 Cześć Kochani :) Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o moim ulubionym podkładzie z firmy AA.



Otóż ja posiadaczka skóry suchej, atopowej nie powinnam używać jakich kolwiek podkładów, eksperymentowałam z różnymi firmami i nic nie sprawdziło się u mnie tak dobrze jak to CUDO!! Podkład jest zalecany dla osób ze skórą skłonna do alergii, jak i również odwodnionej. Dlaczego dla mnie to podkład idealny? Po pierwsze ze względu jak wygląda na mojej twarzy. nie podkreśla suchych skórek, pięknie wyrównuje koloryt skóry, krycie powiedziałabym średnie ale można go stopniować! Produktu używam pod mój codzienny krem z firmy Emolium i nie waży sie ani też nie ściera szybko.

Podkład ma właściwości lekko zastygające dzięki czemu nie musimy ładować tony pudry, choć jest to podkład rozświetlający. Czas jego utrzymywania się na mojej skórze to okolo 9h bez żadnych poprawek. Kolor 101 Ivory to kolor bardzo neutralny ale i nie jasny (porównałabym go z Revlon Colorstay 150 Buff). Wpada w żółte tony co jest bardzo na PLUS ! :) Zakoczona jestem jego wydajnościa, wystarczą niecałe 2 pompki by pokryć całą twarz.



Nie ciemnieje na skórze. Nie polecałabym go jednak dla osób z tłusta skórą, ponieważ skóa może sie dość swiecić a po co mamy zapychać sobie pory dodatkowymi ilościami pudru ? :) Cena za 30 ml wynosi 24.99 w Rossmannie więc czego chcieć więcej ? :) Dajcie znać czy go używałyście, testowałyście i jak wam sie sprawdził. :)
XoXo Nicole_
P.S Co Wy na to by opisać moją codzienną pielęgnację skóry atopowej i opisać jak nie pozwolić stanu skóry? Może borykacie się z tym problemem? Czekam na wasze komentarze :)

5 komentarzy:

  1. Tylko raz miałam podkład z AA ,niestety nie polubiliśmy się :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem to mi sie Twój wpis przydał :) + bardzo dobrze piszesz. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Zapraszam wkrótce na nowy wpis :)

      Usuń
  3. Ciekawy post! Dużo z nego wyniosłam POwodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń