czwartek, 14 kwietnia 2016

JAK ZAAKCEPTOWAĆ SIEBIE?

                                  Jak zaakceptować siebie?

        Cześć wszystkim ! :) Dzisiaj przychodzę do was z propozycją poruszenia pewnego tematu, mianowicie "Jak zaakceptować siebie''? Wiele młodych szczególnie osób ma problem z zaakceptowaniem siebie takimi jakimi jesteśmy. Z czego to się bierze?
        Po pierwsze KOMPLEKSY.  Głównie dziewczyny, gdy dorastają mają ich wiele. Bierze się to z tego, że chciałyby wyglądać tak jak ich autorytety. Nie potrafią zaakceptować swojego wyglądu, bądź charakteru. Często patrząc w lustro nie zauważają tego, że są wyjątkowe ( bo każdy z nas jest wyjątkowy w swoim rodzaju). Próbują zmienić swój wygląd za pomocą makijażu, upodabniając się do innych. Nie warto !!
        Moją propozycją jest spojrzenie na siebie jako na osobę wyjątkową! Swoją urodę możemy
udoskonalać lub podkreślać za pomocą makijażu ale nigdy nie zakrywajmy jej toną tapety na twarzy. Gdy w lustrze widzimy, że mamy jednak za dużo kilogramów i nie podoba Ci się to, spróbuj to zmienić. Zamiast płakać i narzekać zacznij od ćwiczeń i zmiany diety. Nic Cię to nie kosztuje a może zmienić wiele. :) Ale pamiętaj, żeby nie robić tego pod presją innych. To, że nie podobamy się innej osobie nie znaczy, że musimy się dla niej zmieniać. Ona po prostu nie widzi tego co jest w Tobie wyjątkowe. Gwarantuję, że jest dużo osób, które akceptują i podobasz się im taka jaka jesteś.
       Matka natura stworzyła nas takimi, więc czy jest sens to zmieniać? Lepiej jest zauważyć nasze zalety. Nie porównuj się do innych, bo nigdy nie będziesz dokładnie takie same jak inni. Zacznij akceptować komplementy, podziękuj a nie mów "nie kłam" itp. i sama zaczniesz zauważać te rzeczy. 
       Jeżeli zmienimy się i będziemy zachowywać się jak ktoś inny a nie my, będziemy szczęśliwi? Na chwilę. Będziemy zauważeni, zaczną nas porównywać ale czy to da nam satysfakcję? Uważam, że nie. Będziemy o wiele szczęśliwi jeżeli będziemy sobą. 
       Spróbuj zaakceptować siebie i bądź sobą. Nie patrz na nietolerancje innych. To jest ich problem. Niech to Cię nie zniechęci. Jeżeli to wytrwasz możesz być dumna z siebie i jesteś silna a to jest najważniejsze! :)
"Zaak­ceptuj siebie, wtedy nic nie będzie Cię ograniczać. "
XoXo Nicole_

21 komentarzy:

  1. Zgadzam się z cytatem na końcu. Ogólnie ja nie lubię jak ludzię się nas sobą użalają np: bo 'jestem gruba'.
    No kurde, a kto zabrania Ci chodzić na siłownię, ćwiczyć, trzymać dietę itd? A wiem że się da bo choruję mocno na tarczycę i mam ogromną tendencję do tycia. jakoś nie wyglądam jak szafa, a to dlatego że dbam o siebie.
    Wszystko zalezy od nas i nastawienia! Jedyne co nas ogranicza to my sami:)
    Zapraszam na mojego bloga: prowadzony z ogromną pasją do podróżowania, odkrywania tego co nieznane: wszędzie jeszcze nie byłam, ale jest to na mojej liście ;)
    Zapraszam, pojawił się już post zapowiadający majówkę: Czyli na stopa to Francji! Zapraszam serdecznie:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne podejście :) oby więcej takich osób :) Chętnie zajrzę :)

      Usuń
  2. Jest jedyna zasada, trzeba siebie polubić i zaakceptować, jak ktoś ma nas akceptować skoro sami tego nie robimy? Mam nadzieję, że Twój wpis komuś pomoże i otworzy oczy ☺️
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję. :) Zdaję sobie sprawę ile osób ma ten problem :)

      Usuń
  3. Najwazniejsze to siebie akceptować, ludzie i tak będą gadać. Jesteśmy piękni, nie ważne czy z wielkim nosem, albo małym biustem! :)
    http://jjulyblog.blogspot.com/2016/04/girlapl.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możemy nigdy patrzeć na to co mówią inni :)

      Usuń
  4. Bardzo dobry post :)
    Myślę, że to idealne opowieści jak na wiek czytelniczek c;

    www.born-with-good-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kazdy ma w sobie cos pieknego, a nikt nie jest idealny! :)
    http://life-fashion-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Ja kiedyś miałam problem z zaakceptowaniem siebie. Próbowałam być taka jak koleżanki. Ale po pewnym czasie zrozumiałam że najlepiej być sobą :) Dziś uważam że wyszło mi to na dobre ;) Obserwuje gdyż blog zapowiada się ciekawie na pewno będę zaglądać ;) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem właśnie na tym etapie, chcę się ''uniezależnić'' od opinii innych :)

      Usuń
    2. Bardzo chętnie wpadnę do Ciebie :) Dziękuję <3

      Usuń
  7. Świetny post !
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Bardzo dojrzały. Każdy ma jakieś kompleksy i wady, ale zawsze trzeba starać się zaakceptować siebie takim jakim jesteśmy!
    Ty zacznij obserwacje ;)
    Buziaki x
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, bardzo mądrze napisan.
    Każdy ma wady i komleksy ale trudno nam to zaakceptowac..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno ale w końcu trzeba je zaakceptować i nie marnować czasu i życia ! :)

      Usuń
  10. Świetny post, bardzo mądrze i na temat napisane :)

    OdpowiedzUsuń