piątek, 25 marca 2016

Maybelline Great Lash Mascara

                                  Maybelline Great Lash Mascara


  Cześć wszystkim ! :) po długiej przerwie związanej ze sprawami osobistymi postanowiłam w końcu napisać jakiegoś posta. Dziś pod lupę bierzemy tusz do rzęs Maybelline Great Lash. Producent oferuje nam różne kolory tuszy począwszy od niebieskiego po wiśniową czerwień.

  Dawno temu zastanawiałam się nad jej kupnem ale nie była dostępna stacjonarnie w Polsce, więc już miałam kupować ją we Wiedniu, gdy nagle okazało się, że jest dostępna ona w ... BIEDRONCE. Ku mojemu zaskoczeniu zamiast płacić 11 Euro zapłaciłam 7.99 zł !! Nie zastanawiając się wzięłam ją.
  Po nie całym miesiącu testowania jej mogę stwierdzić, że jest to tusz do rzęs dla mało
wymagających osób. Co to znaczy? Osoby z długimi, gęstymi rzęsami będą z niej zadowolone. Maskara lekko wydłuża rzęsy przy czym ich nie sklejając. Ma bardzo malutka precyzyjną szczoteczkę dzięki czemu możemy z łatwością pomalować dolne rzęsy.
  Trwałość tej maskary jest dość dyskusyjna, ponieważ zależy ile kto oczekuje, by maskara nie usypywała się bądź nie odbijała na górnej powiece. U mnie średni czas utrzymywania się to około 8 godzin. Nie jest to zły czas ale są lepsze tusze ;) . Ma piękny czarny odcień co wpływa na jego korzyść.




Podsumowując, czy ją polecam? Owszem do naturalnego look'u jak najbardziej :) za cenę niecałych 8-miu złotych możemy sobie pozwolić na wypróbowanie tego kultowego od lat tuszu do rzęs.

  Używałyście może tego tuszu? Jakie są wasze odczucia?
  XoXo Nicole_

18 komentarzy:

  1. Świetny Post zapraszam do siebie http://voguegolddesire.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :) Jednak po przeczytaniu zalet i wad stwierdzam, że ta mascara nie byłaby dla mnie ;) Uwielbiam mieć mocno przedłużone rzęsy, a co ważniejsze chce zeby efekt utrzymał sie jak najdłużej :)
    http://paulinaratajczak.blogspot.com
    ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam podkreślone rzęsy, by wyglądały wręcz jak sztuczne ! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam podkreślać rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nigdy nie miałam tuszu z Maybelline, więc się nie wypowiadam,ale zauważyłam,że masz piękne paznokcie!Chciałabym takie długie!pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, niektóre szczoteczki ukazane na 1 obrazku są przedziwne :D

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze napisana recenzja Ale niestety jestem uczulona na maybelline jeśli chodzi o tusze :)
    Pozdrawiam
    Www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :) w takim razie zapraszam na kolejne recenzje :)

      Usuń
  7. Muszę zainwestować w tusz do rzęs. Twoja recenzja jest świetna !:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tusz to podstawa w codziennym makijażu ! Dziękuje <3

      Usuń
  8. Ja jestem oddana mascarą z Loreal :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam miałam jedna z Loreal'a Volume Milion Lashes So Conture i byłam w niej zakochana, ale cena wygórowana :( czekam na promocje w Rossmannie by ją dorwać <3

      Usuń
  9. Bardzo fajna recenzja. Ale myślę, że nie wydałabym na ten tusz 11 Euro, tylko właśnie taką cenę, którą zaproponowała Biedronka.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy tusz będzie inaczej zachowywał się na różnych rzęsach, jednakże polecam do naturalnych look'ów :)

      Usuń