wtorek, 15 marca 2016

Bronzery, konturowanie, modelowanie twarzy.

                   Bronzery, konturowanie, modelowanie twarzy.

Cześc wszystkim ! Na początku chciałabym wam podziękować za aktywność, która ciągle się zwiększa na tym blogu ;) . Mam dla Was dziś myślę ciekawy temat mianowicie konturowanie twarzy.

Po co konturujemy twarz?
 Uważam, że jest dużo zwolenniczek konturowania. Zamiarem jest dążenie do uzyskania jak najbardziej owalnego kształtu twarzy. Robimy to po to, by nadać kształtów twarzy. Głównie by zmiejszyć czoło, wyszczuplić nos, podkreślić kości policzkowe, bądź poprostu, by się sztucznie opalić. Najczęściej mocny kontur i rozświetlenie twarzy za pomocą rozświetlaczy albo jasnego korektora jest robiony pod zdjęcia, dzięki czemu możemy aparat trochę oszukać. ;) Odkąd pierwszy raz użyłam bronzera nie mogę się z nim rozstać.

O co w tym chodzi?

W konturowaniu twarzy bardzo ważny jest odpowiedni dobór naszego bronzera do karnacji. Nie może być za ciemny ani za jasny ( bo efekt będzie przesadzony albo nie widoczny ) . Używamy bronzerów matowych o chłodnej tonacji, by oddawały jak najbardziej cień np. pod kością policzkową. Pomarańczowe, ciepłe bronzery może zostawić do ocieplenia twarzy. Jasnym kolorem podkreślamy części twarzy, które chcemy uwypuklić, zaś brżowym części, które chcemy zmiejszyc, schować. Aby to wszystko dobrze razem ze sobą wyglądało musimy porządnie rozetrzeć granice brązera. Są dwie metody :
- na mokro (polecam gąbkę do makijażu typu Beutyblender)
- na sucho ( mały, skośny pędzel do bronzera )
Pamiętajmy, żeby wykonturować twarz najpierw określmy jej kształt !

Jakie produkty są najlepsze?

Skupmy się w głównej mierze nad produktami drogeryjnymi.
                                                           Kobo :
- zimna tonacja
- bardzo dobrze napigmentowany
- firma oferuje dwa odcienie 308 i 311
- bardzo dobrze się rozciera
- nie zanika na twarzy - przystępna cena ok. 17 zł za szt.
- wydajny 










Wibo 3 steps to perfect face :
- w zestawie posiadamy 3 produkty róż, rozświetlacz, bronzer
- róż jest odpowiednikiem Nars - Orgasm
- rozświetlacz o chłodnym odcieniu
- bronzer o oliwkowym kolorze
- idealna dla bladych osób
- koszt ok. 16 zł.

                                                                                                                                                                              

                                                                 Catrice :



- bronzer o ciepłej tonacji
- idealny do opalania twarzy
- prodcuten oferuje nam 2 kolory 020 Deep Bronze i 030 Medium Bronze
- nie znika z twarzy
- nie pozostawia blam nawet na nieprzypudrowanej twarzy
- cena ok. 16 zł


 Mam nadzieję, że wpis okaże się przydatny. Co myślicie na temat konturowania? Jakie są Wasze ulubione podukty? :)
XoXo Nicole_

22 komentarze:

  1. W sumie przydatne - w ramach rozwinięcia wpisu mogłabyś pokazać jakieś makijażowe triki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie walczę z AZS, jeżeli tylko mi się poprawi to będę dodawać ;) !

      Usuń
  2. Fajny post!
    Ciekawi mnie to trio z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ogólnie bardzo ciekawy produkt ;)

      Usuń
  3. no wlasnie ostatnio zaczelam sie tym tematem bardziej interesować :), wiec post akurat dla mnie. ja sie nigdy nie malowalam (tylko troche tuszu do rzes, pomadka i fluid albo i nie), bo nie mialam takiej potrzeby :P no, a teraz aż "wsiąkłam" w te kosmetyki. tyle cudów na swiecie hehe i kazda z nas chce miec wszystko ! ;D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo ! ;D nie wyobrażam sobie życia już bez makijażu ;)

      Usuń
  4. Świetny post, oby więcej takich :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie: https://panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post ;) ja jeszcze nie używam bronzera i szukam odpowiedniego ;) czytałam że ten z W7 też jest dobry i dosyć tani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) zastanawiam sie właśnie nad tym z W7, szukam też cos dobrego do konturowania na mokro :)

      Usuń
  6. ja bez konturowania życia i makijażu sobie nie wyobrażam. Zamierzam kupić bronzer z kobo ten ciemniejszy i chłodniejszy. ponoć jest perfekcyjny.
    Mam paletkę z wibo i wszystko super tylko bronzer za ciepły, i róż jest perfekcyjny niestety ma drobinki , więc rzadko go używam- bo rozświetlacz nakładam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o wiele bardziej wolę ten bronzer z kobo ciemniejszy, idealnie konturuje :)

      Usuń
  7. Bardzo pomocny post, dla mnie "tajnika makijażu" to czarna magia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż wcale nie jest taki trudny ;) życzę powodzenia w eksperymentowaniu ! :)

      Usuń
  8. Bardzo pomocny post jak dla mnie:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze się nie maluję, więc niestety nie skorzystam z Twoich rad, ale widać, że wykazałaś się dużą wiedzą i przyłożyłaś się do tego posta. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie zapraszam na kolejne posty, postaram sie przybliżyć techniki makijażu :*

    OdpowiedzUsuń