poniedziałek, 7 marca 2016

Makeup Revolution ULTRA Professional Eyeshadow Flawless Matte


Cześć kochani to mój pierwszy wpis na blogu ! :) Chciałabym się podzielić z wami moimi odczuciami na temat nowej, cudownej palety ! :)
Przez ostatni miesiąc miałam przyjemność testować paletę 32 cieni Makeup Revolution.





Cienie w palecie to odcienie brązów, beży jak i różu. Jestem miło zaskoczona pigmentacją owych cieni. W dotyku są bardzo aksamitne. Nigdy na pierwszy rzut okiem nie pomyślałabym, że to paleta zwykłych a raczej niezwykłych drogeryjnych cieni :) !

Zazwyczaj makijaż oczu tymi cieniami wykonywałam na zwykłym korektorze pod oczy z Kobo. Czas utrzymywania się ich na powiecie bez poprawek to mniej więcej 9-12 h !!!  Cienie fanstastycznie sie blendują między sobą jak i również z cieniami innych marek. Podsumowując. Paleta, której koszt mniej więcej wynosi 40 zł na Mintishop.pl, okazała się strzałem w dziesiątkę! Dajcie znać czy ją macie i jakie są wasze odczucia! :)

XoXo Nicole_

5 komentarzy:

  1. Zawsze mnie korcą te ogromne palety, a potem najchętniej korzystam z 3 kolorów :P Czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zawsze tak jest :) ale czasami warto nawet dla tych 3 kolorów unikalnych kupic :) Za niedlugo bedą nastepne !

      Usuń
  2. A będzie coś o kosmetykach dla facetów??

    OdpowiedzUsuń